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
«Моя правда. Юрій Бєлов» | Моя правда
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InByYXZkYS5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

«Моя правда. Юрій Бєлов»

Моя правда

Тридцяте грудня тисяча дев’ятсот дев’яносто першого року. Популярний актор Юрій Бєлов. Він і Гришка з «Карнавальної ночі», він і вчитель Іщенко з «Зарічної вулиці», він і Митя Савельєв з «Дівчини без адреси», він і Слава з «Королеви бензоколонки», і Володя з «Приходьте завтра» з нетерпінням і трепетом очікував завтрашній день. По телевізору, традиційно, мали показати один із його улюблених фільмів — «Карнавальна ніч». Юрій Бєлов не стільки любив переглядати кіно зі своєю участю, скільки згадувати під час перегляду, як весела й відчайдушна команда Рязанова з жартами знімала цю картину. Згадувати ті часи, коли він ще був потрібен вітчизняному кінематографу. Він зручніше влаштовувався в крісло перед екраном телевізора й укотре розповідав дружині про всі деталі знімань популярної стрічки. Наступного дня, рівно о чотирнадцятій годині Світлана Швайко, дружина великого актора, увімкнула телевізор і, опустившись на крісло, залилася гіркими слізьми. До початку довгоочікуваної стрічки її чоловік Юра не дожив лише кілька годин… В інституті кінематографії Юрія Бєлова обожнюють і ненавидять одночасно. Розрізняти, коли він говорить правду, а коли розповідає байки за п’ять років його навчання в інституті не навчилися ані студенти, ані досвідчені викладачі. За часів студентства бурхлива фантазія Бєлову не заважала — одногрупники це вважали і дотепним, і корисним, викладачі поважали за талант перевтілюватися в героїв вигаданих історій. І по-доброму називали Юрія диваком. Попри вигадані ним історії й життя у вигаданому світі, він був надто освіченою людиною, справжньою енциклопедією. Нормальне сприйняття його «дивакуватості» закінчиться з навчанням в інституті. На «Мосфільмі» швидко кинули оком на випускника ВДІК Юрія Бєлова і затвердили у трьох стрічках одночасно — «Весна на Зарічній вулиці», «Карнавальна ніч», «Дівчина без адреси». Стрічки побили всі рекорди у прокаті і миттєво зробили Бєлова знаним актором. Відтоді режисери шикуються у черги. Зовнішність актора, як ні в кого іншого, підходить під типаж радянського парубка, котрого ідеологічна машина Радянського Союзу штампувала в усіх фільмах. Простий парень із народу, такий собі недотепа, трохи нахабний, але перевихований і доведений до рівня зразкового громадянина Радянського Союзу. Бєлов не відмовляє жодному режисеру. Він закоханий у кінематограф і ладен покласти власне здоров’я заради ролі у кіно. За рік актор випускає по три стрічки. Популярності Бєлова його колеги відверто заздрять. У курилках шепочуться, що в актора не все гаразд із головою. І причина тому — пияцтво Бєлова. Подейкують, що Бєлов не витримав випробування популярністю і почав прикладатися до пляшки. Однак Бєлов на реноме пияки і брехуна не зважає. Після кожного відзнятого епізоду він розповідає колегам різні байки. Та незабаром його неординарність зіграє з ним злий жарт. Єдина людина, що не вважає Бєлова диваком, це його дружина. Вони познайомилися під час навчання в інституті. Залицятися до Світлани Бєлов не мав наміру. Просто якось зателефонував у першій ночі і запросив до себе на чашечку кави. Таку незвичну пропозицію руки і серця вона сприйняла цілком нормально. Під час зйомок «Дайте книгу скарг» Бєлов бовкнув, що генсека Хрущова цього року знімуть з посади. Ввечері до помешкання актора навідується «швидка» з білою сорочкою і відвозить Бєлова до психіатричної клініки. Відтоді на Бєлова вішають ярлик — божевільний… Доля дивака Юрія Бєлова, несхожого на жодного актора, в проекті «Моя правда. Юрій Бєлов» у четвер, 21 лютого, о 19:15 на СТБ. Попередні програми «Моя правда»дивіться тут Повторення 22 лютого о 10:30 та 23 лютого о 23:55 на СТБ.